FANDOM

Mikoto

Mikoto Suoh (周防 尊, Suoh Mikoto) jest byłym Czerwonym Królem i liderem Czerwonego Klanu, HOMRA. Mikoto jest okrzyknięty najbardziej gwałtownym ze wszystkich Królów.

Wygląd postaci Edytuj

Mikoto Suoh
Wiki-wordmark
Nazwa

Mikoto to wysoki, dobrze umięśniony mężczyzna z czerwonymi włosami oraz bursztynowymi oczami.

Czerwone włosy są krótko przycięte, potargane i przypominają kolce oprócz dwóch pasm włosów spadających na twarz

Jako nastolatek miał również potargane włosy z tą różnicą iż posiadał grzywkę. Po mimo młodego wieku miał delikatne zmarszczki pod oczami które ma do tej pory.

Mikoto nosi czarną, skórzaną kurtkę z kapturem który oplata futro pod nią ma biały t-shirt a do tego ciemne, niebieskie dżinsy które podtrzymuje brązowy pas z srebrnym łańcuszkiem podpiętym do kieszeni z tyłu.
16-letni.mikoto

16-letni Mikoto

Mikoto Suoh
Wiki-wordmark
Nazwa

Oprócz łańcuszka nosi inne elementy biżuteryjne takie jak naszyjnik w kształcie gwiazdy, pierścień i kolczyk.

Jeszcze jako uczeń szkoły średniej nosił białą koszule z kołnierzykiem, luźno zawiązany krawat w paski oraz czarny sweter na guziki. Spodnie są w szkocką kratę.

Osobowość Edytuj

Po mimo statusu Króla, Mikoto niewiele dba o tytuł a nawet w pewnym momencie zakwestionował go.

Mikoto jest leniwy, spędza dużo czasu na śnie oraz jest w stanie wpaść w głęboki sen w zaledwie kilka sekund podobnie nie ma wpływu na swoje przebudzenie i potrafi zaatakować twierdząc że był oszołomiony. To potwierdza jego wybuchowy charakter i czemu został nazwany najbardziej gwałtownym ze wszystkich królów choć to stwierdzenie jest bardziej widoczne w jego młodszych latach.

14

Nie przyznaje też Totsuce iż ma koszmary.

Czerwony król wydaje się mieć złe maniery gdyż Seri Awashima zauważa że Mikoto skarży się na jedzenie dawane z jej klanu a i tak zjada wszystko.

Mikoto ma specyficzne poczucie humoru. Widzimy to w momencie kiedy zaproponował by nazwać konia "Basashi" (konina) kiedy był głodny i patrzył cały czas na "ramię" konia które powszechnie jest spożywane.
Mikoto-Suoh-k-32825400-500-281
Król posiada dobre relacje ze wszystkimi z klanu i dba o nich jak i o ich samopoczucie. Po śmieci Totsuki zmienia się to nieco. Od tego czasu staje sie bardziej cichy i odległy jednak nie przestaje być bliski klanu i nadal dba o nich. Mikoto jest zagorzałym palaczem.

Historia Edytuj

Król

Suoh dorastał bz rodziców którzy zginęli w nieokreślonych okolicznościach, po ich śmierci jego prawnym opiekunem został dziadek. Już od gimnazjum był sławny w Shizune z powodu bójek które zawsze wygrywał. Mikoto zawsze był postrzegany jako "lider" nawet przed wybraniem go na czerwonego króla zbierali się wokół niego ludzie podziwiający go i chętni aby za nim podążać.

Mikoto znał się z Izumo ze szkoły licealnej i byli przyjaciółmi . W tym czasie poznali się z Totsuką który dołączył do ich paczki. Izumo stwierdza że Mikoto był idiotą po czym potwierdza to opowiadanymi historiami na temat Króla. Pokazują ze Król brał wszystko zbyt dosłownie i niezbyt obawiał się konsekwencji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki