FANDOM

Adolf K. Weismann

Yashiro Isana

Wiki-wordmark
Nazwa
Kanji ア ド ル フ · K · ヴ ァ イ ス マ ン

伊佐 那 社

Rōmaji Adorufu Kā Vaisuman

Isana Yashiro

Znany/a jako Adi (ア デ イ, Adei)

Shiro (シ ロ, Shiro) Srebrny Król (白銀 の 王, Hakugin no Ō) Pierwszy król (第一 王 権 者, Dai Ichi Ō Ken-sha) Nieśmiertelny król (不死 の 王, Fushi no Ō)

Charakterystyka
Rasa Człowiek
Wiek 90 (Adolf K. Weismann)

17 (Yashiro Isana) 18 ( K: Missing Kings) 18 (K: Return of Kings)

Data urodzena 1 czerwca
Znak zodiaku Bliźnięta
Wzrost 180 cm (5'11") (Adolf K. Weismann)

169 cm (5'6") (Yashiro Isana)

Płeć Mężczyzna
Oczy Szary (Adolf K. Weismann)

Bursztynowy (Yashiro Isana)

Włosy Srebrne (Adolf K. Weismann)

Białe (Yashiro Isana)

Grupa krwi B+
Profesjonalny Status
Baza Szkoła Średnia Ashinaka
Poprzednia Baza Himmelreich (Drezno, Niemcy)
Status osobisty
Status Żyje
Pierwsze pojawienie
Debiut w anime Odcinek 1
Adolf K. Weismann (アドルフ・K・ヴァイスマン, Adorufu Kā Vaisuman) jest Srebrnym Królem, wcześniej był badaczem w Niemczech.

Został wyrzucony ze swojego prawdziwego ciała przez Bezbarwnego Króla i od tego czasu zamieszkuje ciało nastolatka. Utracił pamięć po pojedynku z Bezbarwnym Królem, przez co stworzył swoją nową tożsamość - Yashiro Isana (伊佐那 社, Isana Yashiro).

Wygląd Edytuj

Weismann był wysokim mężczyzną z młodzieńczą cerą, miał srebrne włosy do kolan i szare oczy. Jego włosy były proste z jednym kosmykiem, który spadł na lewą stronę twarzy i przedziałek na dwie części. Wydaje się, że używa wazeliny, to dlaczego on ma jedwabistą długi włosy. Był ubrany w strój formalny, który składał się z otwartej, ciemnozielonym dwurzędowy płaszcz z dużymi mankietami i czterech przycisków określającymi Każdy plaster Burza na frontach odzieży. Przyciski i podszewka znaleźć na rękawach i poprawek burzowe były zieleń mchu. Pod jego płaszcz był białą koszulę z kołnierzykiem i centrum marszczonej przodu. Weismann sobie ciemnozielone spodnie, które dopasowane swój płaszcz i zwykłe białe buty.

Kilkadziesiąt lat przed, włosy Weismann był ramion i na zewnątrz przerzucony. Jego grzmoty rozstał do ramy po obu stronach twarzy. Miał na sobie mundur ogólny niemieckich żołnierzy z laboratorium płaszcz nad nim i czerwoną i czarną opaską na lewym ramieniu. Pod mundurem była żółta koszula i krawat zielony.

Po jego ciało regeneruje, Yashiro mieszka w Himmelreich i nosi garnitur od swego czasu jako Weismann, jednak strój dostosowany do pomiarów jego obecnego ciała.

Od kiedy przyszedł do posiadania nowego ciała i przyjąć tożsamość Yashiro Isana, Weismann przyszedł do pojawiają się jako nastolatek płci męskiej średniego wzrostu z messy, białe włosy i oczy w kolorze bursztynu. Początkowo nosił granatowy mundurek szkolny japońskiej nad długimi rękawami białej koszuli, z zamkniętym wysokim kołnierzem kurtki i luźne spodnie pokrytych brązowymi butami. Jednak po nieoficjalnie zapisaniem się na Ashinaka liceum, dostał nowy mundur odpowiednio do regularnego wygląd męskich studentów na kampusie. Składała się ona z długimi rękawami białej koszuli z czerwoną wstążką wiązana na szyi, a nie zwykły krawat lub muszka, z czarnym, wysokim kołnierzem kurtki na szczycie, który miał złotą szpilkę z Ashinaka High School przywiązany do swojego lewa strona. Yashiro nosił dopasowane spodnie, które trzymał zwinięte powyżej kostek. Zachował swoje brązowe buty, skarpetki, ale nie nosił się z nimi.

Yashiro zyskał także posiadanie czerwonym japońskim parasolem w pewnym momencie po. Uchwyt był jasny brąz, a na górze parasol, krąży koniec, był charakterystyczny krzyż-jak zielony wzór przedstawiono ze złotym wykończeniem.

Osobowość Edytuj

Podczas swoich lat jako naukowiec, Weismann był bardzo optymistyczne i zachęcające swoich eksperymentów, wierząc, że on i jego siostry badania przyniesie ostatecznego szczęścia do reszty świata. Pomimo jego przyjazny stosunek do oficerów wojskowych, takich jak Daikaku Kokujōji, Weismann przeciwieństwie wojnę i unikać go tak samo jak mógł, a nawet ucieczki od świata w Himmelreich po co wierzył był jego koniec.

On zachował większość swojej oryginalnej osobowości po założeniu nowego ciała, na przykład jako charyzmatyczny i bardzo beztroskie. Yashiro zajmuje się jego utraty tożsamości bardzo dobrze, nie kwestionując dużo, a zamiast tego po prostu po jego serce. On jest bardzo wyluzowany i beznadziejna, ale współpracuje również z innymi. Yashiro jest w stanie dogadać się z prawie każdego, czy to ludzi lub zwierząt lub roboty. On ma dobre serce i jest bardzo otwarty o swoich uczuciach do każdego. Pozytywne strony swojej osobowości jest dziwne, że inni łatwo mu zaufać - ale minusem jest to, że mu ufa swoje życie obcymi, jak również. Od tego czasu rozwinęła coś z boku oszusta, takich jak mówienie Kuroń, że ma młodszą siostrę, aby mógł pociągnąć kolejny wyczyn, które sprawiło, że wydaje się, że on uciekł. Z przyczyn, takich jak ten, Yashiro nazywana również nieszczera lub nawet kłamcą. Lubi miejsca jak dachy, mosty i miejscach, gdzie nie jest to przyjemny wiaterek, i nic szczególnie nie cierpię. Jego ulubioną potrawą jest zwykły ryż, [2], a niektóre z jego hobby to badania, żartuje, i jedzenia.

Przypisy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Szkoła
Ashinaka Kukuri YukizomeSumika InabaSōta MishinaChiho HyūgaSakura Asama
Klan
Srebrny Klan Yashiro IsanaNekoKuroh Yatogami
Złoty Klan Daikaku KokujōjiKōshi Miduchi
Czerwony Klan Mikoto SuohAnna KushinaIzumo KusanagiTatara TotsukaMisaki YataRikio KamamotoSaburōta BandōShōhei Akagi Masaomi DewaYō ChitoseKōsuke FujishimaEric SutrGenji Kagutsu
Niebieski Klan Reisi MunakataSeri AwashimaSaruhiko FushimiHimori AkiyamaYūjirō BenzaiRyūhō KamoAndy DōmyōjiTatsuya EnomotoDaiki FuseRen GotōAkira HidakaChikushi‏‎Jin HabariGōki ZenjōTakeru KusuharaGen ShiotsuAkito MinatoHayato Minato
Bezbarwny Klan Ichigen MiwaBezbarwny Król
Pozostali
Strain Anna KushinaMaria YubikiriNekoBasashiMogura
PremierSklepikarz‎Claudia WeismannHonami KushinaWatanabeShūdō RyūzenjiŌtoriAyumi