FANDOM

Adolf K. Weismann

Yashiro Isana

Wiki-wordmark
Nazwa
Kanji ア ド ル フ · K · ヴ ァ イ ス マ ン

伊佐 那 社

Rōmaji Adorufu Kā Vaisuman

Isana Yashiro

Znany/a jako Adi (ア デ イ, Adei)

Shiro (シ ロ, Shiro) Srebrny Król (白銀 の 王, Hakugin no Ō) Pierwszy król (第一 王 権 者, Dai Ichi Ō Ken-sha) Nieśmiertelny król (不死 の 王, Fushi no Ō)

Charakterystyka
Rasa Człowiek
Wiek 90 (Adolf K. Weismann)

17 (Yashiro Isana) 18 ( K: Missing Kings) 18 (K: Return of Kings)

Data urodzena 1 czerwca
Znak zodiaku Bliźnięta
Wzrost 180 cm (5'11") (Adolf K. Weismann)

169 cm (5'6") (Yashiro Isana)

Płeć Mężczyzna
Oczy Szary (Adolf K. Weismann)

Bursztynowy (Yashiro Isana)

Włosy Srebrne (Adolf K. Weismann)

Białe (Yashiro Isana)

Grupa krwi B+
Profesjonalny Status
Baza Szkoła Średnia Ashinaka
Poprzednia Baza Himmelreich (Drezno, Niemcy)
Status osobisty
Status Żyje
Pierwsze pojawienie
Debiut w anime Odcinek 1
Adolf K. Weismann (アドルフ・K・ヴァイスマン, Adorufu Kā Vaisuman) jest Srebrnym Królem, wcześniej był badaczem w Niemczech.

Został wyrzucony ze swojego prawdziwego ciała przez Bezbarwnego Króla i od tego czasu zamieszkuje ciało nastolatka. Utracił pamięć po pojedynku z Bezbarwnym Królem, przez co stworzył swoją nową tożsamość - Yashiro Isana (伊佐那 社, Isana Yashiro).

Wygląd Edytuj

Weismann jest wysokim mężczyzną z młodzieńczą cerą, ma srebrne,proste włosy do kolan i szare oczy. Wydaje się, że używa wazeliny i to dlatego jego włosy są tak jedwabiste. Jest ubrany w strój formalny, który składa się z otwartego,ciemnozielonego, dwurzędowego płaszcza z dużymi mankietami i czterema guzikami po każdej jego stronie. Pod jego płaszczem znajduje się biała koszula z kołnierzykiem i pomarszczona z przodu. Weismann nosi na sobie także ciemnozielone spodnie, które są dopasowane do jego płaszcza i zwykłe białe buty.

Kilkadziesiąt lat wcześniej, włosy Weismanna sięgały ramion.Miał na sobie mundur niemieckich żołnierzy oraz czerwoną i czarną opaskę na lewym ramieniu. Pod mundurem nosił żółtą koszulę i zielony krawat.

Kiedy posiadł nowe ciało i przyjął tożsamość Isany Yashiro, Weismann zaczął pojawiać się jako białowłosy nastolatek płci męskiej średniego wzrostu z oczami w kolorze bursztynu. Początkowo nosił granatowy mundurek szkolny z długimi rękawami białej koszuli, zamkniętym wysokim kołnierzem kurtki i luźne spodnie oraz brązowe buty. Jednak po oficjalnym zapisaniu się do liceum Ashinaka, dostał nowy mundurek taki jaki nosili inni chłopacy w kampusie. Składał się on z białej koszuli z czerwoną wstążką zawiązaną na szyi, czarnej kurtki z wysokim kołnierzem oraz złotą naszywką jako symbol że uczęszcza do tego liceum. Yashiro nosił dopasowane spodnie, które były podciągnięte powyżej kostek.Zachował swoje brązowe buty oraz skarpetki, ale do szkoły nosił tylko buty.

Yashiro był także w posiadaniu czerwonego japońskiego parasola.Uchwyt był koloru jasnobrązowego.Parasol ten został jego atrybutem kiedy Shiro stał się Srebrnym Królem.

Osobowość Edytuj

Podczas swoich lat jako naukowiec, Weismann był wielkim optymistą i zachęcał innych do udziału w swoich eksperymentach, wierząc, że badania jego i jego siostry przyniosą szczęście reszcie świata. Pomimo jego przyjaznego stosunku do oficerów wojskowych, takich jak Daikaku Kokujōji, Weismann był przeciwko wojnie i unikał jej jak tylko mógł.

Po otrzymaniu nowego ciała zachował większość swojej oryginalnej osobowości na przykład charyzmę.Yashiro bardzo dobrze znosi utratę tożsamości dzięki której stał się bardziej towarzyski. Jest w stanie dogadać się z prawie każdym,czy to człowiekiem czy zwierzęciem aż po roboty.Ma on dobre serce i bardzo otwarcie mówi o swoich uczuciach.Inne osoby łatwo mi ufają.Od tego czasu coraz częściej to wykorzystuje a co za tym idzie staje się coraz większym oszustem.Przykładem może być odcinek w którym Kuroh go ściga,a Shiro nie udaje się uciec więc okłamuje Czarnego Psa aby go wypuścił bo w domu czeka na niego młodsza siostra co oczywiście jest kłamstwem.Z przyczyn, takich jak ta,Yashiro jest przedstawiany również jako osoba nieszczera.Lubi wiatr i miejsca w których wieje.Jego ulubioną potrawą jest zwykły ryż, [2], a jego hobby to badania oraz próbowanie nowych potraw.

Przypisy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Szkoła
Ashinaka Kukuri YukizomeSumika InabaSōta MishinaChiho HyūgaSakura Asama
Klan
Srebrny Klan Yashiro IsanaNekoKuroh Yatogami
Złoty Klan Daikaku KokujōjiKōshi Miduchi
Czerwony Klan Mikoto SuohAnna KushinaIzumo KusanagiTatara TotsukaMisaki YataRikio KamamotoSaburōta BandōShōhei Akagi Masaomi DewaYō ChitoseKōsuke FujishimaEric SutrGenji Kagutsu
Niebieski Klan Reisi MunakataSeri AwashimaSaruhiko FushimiHimori AkiyamaYūjirō BenzaiRyūhō KamoAndy DōmyōjiTatsuya EnomotoDaiki FuseRen GotōAkira HidakaChikushi‏‎Jin HabariGōki ZenjōTakeru KusuharaGen ShiotsuAkito MinatoHayato Minato
Bezbarwny Klan Ichigen MiwaBezbarwny Król
Pozostali
Strain Anna KushinaMaria YubikiriNekoBasashiMogura
PremierSklepikarz‎Claudia WeismannHonami KushinaWatanabeShūdō RyūzenjiŌtoriAyumi